Kamis, 29 September 2011

Hanya Duit Melimpah Gadis Melayu Tergadai

Semakin hari,semakin lama ramai orang yang dah berani gadaikan diri atau maruah dorang semata-mata untuk kemewahan hidup…tak kira la lelaki perempuan…tapi kalau bagi lelaki for sure akan tengok pada kaum hawa…dan kalau bagi perempuan for sure akan tengok pada kaum adam…

sebenarnya aku dah bosan hidup di kota metropolitan nieh sebab dari kecil sampai la aku dewasa yang bergelar remaja nieh aku tak keluar-keluar dari Kuala Lumpur…walaupun sekarang aku menetap di Puchong…Puchong nieh pun berada dipinggir-pinggir Selangor…boleh dikatakan aku hari-hari aku keluar rumah pergi lepak kat KL kat rumah sewa member aku…benda sama aku nampak dan juga pembangunan pesat sedang berlaku kat KL tu…memacam ada macam CLUB,SHOPPING MALL dan macam-macam lagi la yang takda di luar bandar tu…

sampailah satu tahap aku sangat menyampah dan benci bila GADIS KAMPUNG bila datang bandar,lagi-lagi KL nieh berlagak nak mampus bajet syoikkkkk je duduk KL nieh…biasa la,macam-macam ada…kat kampung ape je ada…kelapa sawit,getah,kebun bagai…tak pernah hargai apa yang ada kat kampung tu…inilah yang berlaku pada GADIS KAMPUNG kalau dah duduk atau belajar kat bandar nieh…mesti akan terpesong…elok-elok suci murni maruah diri…sekarang hidup nak ikut cara bandar dan senang…cari laki kaya la apa lagi…tapi lagi dasyat kalau jumpa lelaki yang sanggup belikan Blackberry…



 
gambar hiasan
kemain menyudal dalam facebook lagi nnaaaa………

bila dah bahagia…mulalah upload photo kat peeennnnnseeellllboookkkkkkkkkkkk kate ko!!!berani lak tu..aihaih…kemain ghairah comolot tunjuk kebahagiaan…jangan sampai kebahagiaan dalam perpisahan pulak nanti…wwweeeee

quote fucktap aku today

hidup luar bandar dengan hidup dekat bandar lain ye kawan-kawan..sila sedar anda asal dari mana??jangan culture shock yeeee….pelik aku tengoknye…complain bagai tapi diri sendiri terikut juga..lalalalaaa….

sekian terima kasih…..

p/s ; aku harap adik perempuan aku tak macam tu…amin!!!!
http://www.akmalhilmi.com/hanya-duit-maruah-perempuan-melayu-tergadai/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Related Post